Kedves Enikő!

November óta járok konditerembe, akkor még elég lazán vettem, heti 2-3x jártam el.Márciustól már heti 5-6x megyek, és kb májustól már futok is. El is indultak a kg-ok lefele, kb 10 kg-nál tartok. De most valahogy megállt.
Az edzésem abból áll, hogy egyik nap alsótest+has, a másik nap felsőtest+has, és a végén 5+5+5 perc gyaloglás, közte 10+5 perc futás (néha a végéről 5-5 perc futás-gyaloglás lemarad)
Azt szeretném kérdezni, hogy mit változtassak, hogy a formálódás továbbra is tartson. Célzott gyakorlatokkal zsírt nem tudok veszíteni, akkor mi értelme van a lábemelgetéseknek.
Ahonnan még kellene fogynom, az a hasam-derekam, és a combom-csípőm. Hogy tudnám a derekam karcsúsítani, mert izom van rajta, de szeretnék hangsúlyosabb derékvonalat.
Esetleg célravezetőbb-e, ha az alsótestet és a felsőtestet és szétválasztom (comb és fenék-csípő, ill. kar-váll, mell-hát), és akkor egy-egy csoportot alkalmanként jobban meg tudok dolgoztatni.
Mit javasolsz?
Estére a hasam is nagyon felpuffad, erre most kezdtem el zöldárpa port alkalmazni,talán segít!
Válaszod előre is köszönöm: Zsu

Kedves Zsu!
Igen javasolnám Neked az edzések jobb lebontását, pl. (De tetszés szerint variálható):
1 nap: alsótest
2. nap: hát, mell
3. nap: váll, bicepsz
4. nap: tricepsz (+ fenék vagy has, derék, stb, amelyik jobban formálásra szorul)
Nem szabad 1 izomcsoportot heti 1 alkalomnál többször megdolgoztatni! Viszont ki lehet a napokat is egészíteni, az 5. nap lehet 1 óra futás vagy 1 óra aerobic, stb.

A további fogyáshoz az étkezésre is figyelni kéne, kevesebb zsírbevitel, sok zöldség, gyümölcs, és sok folyadék! Legalább 2-3 liter folyadékot el kell fogyasztani egy nap, és a puffadás is meg fog szűnni! A megfelelő folyadékbevitellel méregtelenít a szervezet, nem tart vissza feleslegesen vizet, és ez a kilókon is meg fog látszani.
További kitartást az edzésekhez,
Üdvözlettel,
Gazdag Enikő